SSO-Mellis-Steph

Alla inlägg under januari 2014

Av sso-mellis-steph - 31 januari 2014 22:38

 


Jaha, då måste jag gå och lägga mig då! Ska upp i god tid imorgon...

Men jag vill sova länge... Nästan som sovmorgon blir det då... Brukar gå upp tidigt i vanliga fall också, lite före 6 typ, inte kul, men aja... Kommer inte kunna logga in på SSO för en typ mellan 1 och 2... Jobbigt! Hoppas ni får sova lite längre än mig iaf, ha det så trevligt! Godnatt...



Bild i repris.

                                                     / Melissa

Av sso-mellis-steph - 31 januari 2014 21:20

Hej, mitt första inlägg på Melissas och min blogg! Ska pressentera mig lite....

Jag är Stephanie Silentheart (men kalla mig Steph) och bor på Steves gård med mina 8 hästar <3

gillar champ,och utmaningar!  Här kommer en bild på mig och Midnightdream! <3 <3   /Steph <3

Av sso-mellis-steph - 31 januari 2014 19:32

Titta min failbild, jag och Wintergirl, haha! Mer pinsamt blir det bara inte!  


                                                  
                                                / Melissa

 

Av sso-mellis-steph - 31 januari 2014 16:12

Jippi, kom 11:a med Rosa i gr 1 ( lvl 4 )! Var med Steph efter det, vi lät Magic ocg Rosa pusta ut. De var nöjda och glada, vi också för den delen. Bild på oss:  

Av sso-mellis-steph - 30 januari 2014 18:32

Nämen! Jag tittade på inläggen och såg att jag stavat fel på "breva" så nu står det "breve"!

Haha, ledsen för det!  


                                                  
                             / Melissa

Av sso-mellis-steph - 30 januari 2014 18:07

Jag var till Marley en dag, körde hans race och sen undrade han om jag hade en paint...

-Ja?

-Jaha, trodde du ville köpa Roseangel... Ingen vill ha henne..., muttrade han.

-Kan ju alltid titta, sa jag.

Marley sken upp.

-Kom så ska jag visa, sa han glatt.

Jag hoppade av Wintergirl och sprang ikapp Marley. Och där, där stod en liten brun paint.

-Åh vad fin, fick jag fram.

-Ja visst är hon! Men hon är så sur av sig, och stel!

-Mm, sa jag, jag hörde egentligen inte vad han sa, men jag svarade ändå.

-Vad vill du ha får henne? frågade jag.

-Hm... Hon har fina föreldrar... 790 SC blir nog bra...

-Jag köper henne!

Jag gav honom 790 SC och red hem på Wintergirl, Roseangel fick åka transport med Marley.

När vi var framme lastade jag ur henne och gick in i stallet. Hon fick stå med Dreamfriend, de känner varandra sen tidigare, han har ju också stått hos Marley. De kände igen varandra och acepterade varandra. Jag red henne och tränade och till sist var hon mjuk. Hon får mycket kärlek och pyssel så hon bits och sparkas inte längre.

Det jag tränar henne i är fälttävlan. Så småning om kommer hon få tävla i FPC, som jag tycker är rätt enkelt.

Det var historien om hur jag fick Roseangel!  Gillade ni den?    

Av sso-mellis-steph - 30 januari 2014 17:36

Jag är Melissa Slowknight, jag är en glad och snäll tjej från Jorvik.

Jag är med i Stephanies klubb Moon Mustang Friend, vi söker medlemmar, helst aktiva! Breve Stephanie Silentheart om ni är intresserade!

Jag har 10 hästar.

En ponny, en frieser, en andalisier, en morab, en arab, en morgan, ett jorvikiskt varmblod, en oldenburgare och två painthästar!


Oldenburgare: Wildriver

Morab: Frostpearl

Arab: Wintergirl

Frieser: Midnightshadow

Andalusier: Stormgaze

Morgan: Golddream

Jorvikiskt varmblod: Wildheart

Ponny: Moonspirit

Svart paint: Dreamfriend

Brun paint: Roseangel


Älskar alla väldigt mycket!!  Skriver snart fakta om en och en!


                                                  
                                            / Melissa

 

Av sso-mellis-steph - 30 januari 2014 17:16

Kan nån snälla hjälpa oss att fixa header eller vad det nu kallas, vet inte hur man gör, men om ni vet, skriv det i en kommentar! Tack så mycket om ni berättar!


                                                  
                      / Melissa och Steph

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards