SSO-Mellis-Steph

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

WildSoul! <3

Av sso-mellis-steph - 12 februari 2014 20:31

Hej här är min nyaste häst Wildsoul! <3 Så fin!!    Han är en Appaloosa, och bodde hos Marley.

Men jag köpte honom! <3 Här kommer en berättelse...


Marly gick och tänkte bara på den lilla appaloosan som han ville ha såld...  :/

Men vem skulle vilja ha honom?  


Stephanies mobil började ringa, hon fick ett samtal medans hon red sin fina häst Rose....

Det var Marley.


-Hejsan Stephanie!

-Hej!

-Skulle du vilja komma och fika hemma hos mig?

-Javisst! Kommer om ca 5-10 minuter...

-Bra, vi ses då! ;)


Stephanie ställde sin häst vid en pole utanför hans hus. Hon gick upp på trappen och plingade på...

Marley öppna,och med en menande nick fick hon kliva in!

Stephanie tog av sina skor och jacka. Hon och Marley gick in i huset. Marley ställde fram fika... :D


-Saft och bulle blir det, sa Marley snällt.

-Jadå, det blir bra! Mumlade Stephanie fram...


De smaskade i sig allt,det var jätte gott! Mums!


-Stephanie?

-Ja? sa Stephanie medans hon klappade Marleys hund...<3

-Skulle du vilja ha en häst?

-Ja,jo det skulle va roligt!   

-Ska vi gå och titta på hästarna?

-Jaa!

 De slängde på sig jackor och skor och gick ut. De kom till alla fina hästar och började klappa en liten fux...

Stephanie såg sig om....Där! I en box lite längre bort stog en liten Appaloosa med nyfiken blick!


-Så underbar!   

-Va? Den där? Appaloosan?

-Jaa...

-Kom! Vi går dit! ;)

-Ohh!   

-Du, han är till salu...

-  Är han?  

-Ja,Du får köpa han..för kanske 890?

-Jaaa!!!  


-Vad bra! Hör du din vilding? Du kommer få ett hem!


Lite senare på dagen så köpte Stephanie appaloosan! Han heter nu WildSoul = "Vildsjäl"!


Bra berättelse? Tyckte själv att den var ganska bra! ;) Men aja! xD

Här kommer lite bilder på min underbara "vilding"!   .....       

Söta bilder va? <3


/Steph! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sso-mellis-steph - 7 april 2014 11:29

Wiiiii, har lärt mig hur GIMP fungerar, nu använder jag det till att redigera bilder, några vart dåliga, men de flesta vart bra    De gick tyvärr inte att ladda upp, men kan iaf visa orginalen      Min första, den vart jag nöjd med!   Denna va...

Av sso-mellis-steph - 28 mars 2014 17:12

Hehe, nu har jag skapat klubben Sneaky Pearls    Här kan man anmäla sig. Det är bara att skriva en komentar och berätta om man är aktiv, hur man är i en klubb och varför man vill gå med. Nu är det ju så att jag inte vill veta vilken lvl och hur många...

Av sso-mellis-steph - 28 mars 2014 14:44


Tilde Cathome är en av mina bästisar på SSO! Väldigt snäll och söt tjej    Hon kan vara lite smått galen, elr mkt kanske    Och väldigt busig!!!   Den e lite redigerad, men aja    ...

Av sso-mellis-steph - 25 mars 2014 21:03

Ajajaj, väldigt dålig bloggning, ledsen för det!  GAAAAAAAAA, JAG HADE BARA INTE ORKEN (stav)! Men aja..   Idag vart det den mest sorgliga uteritt.. Det vart en avskedsfest för den helt underbara Lova Westdotter som idag kl.17.40 lämnade MMF, all...

Av sso-mellis-steph - 8 mars 2014 17:05

Hej hej, nu är jag tillbaka!!! Ska fortsätta på min nya blogg, men ska blogga på 2 bloggar hade jag tänkt. Hehe...                                                   /Melissa           ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards